fitness oefeningen thuis vrouwen

Fitness Oefeningen Thuis Vrouwen Week 6

Fitness oefeningen thuis week 6

Ik wil echt een strakke buik krijgen. Dit is week 6 van het fitness oefeningen thuis vrouwen training en voeding Strakke Buik Programma In 70 Dagen.
Ik ben Caroline Goudriaan.

Ik heb besloten het 70 dagen programma te volgen en  je deelgenoot te maken van mijn proces, om jouw te inspireren om ook wat te doen aan je lichaam en weer slank strak en fit te worden en een strakke buik te krijgen. Alle fitness oefeningen thuis doen voelt voor mij prettig.

De Fitness oefeningen thuis doen trekt mij meer dan sporten op een sportschool. Het programma dat ik nu volg werkt samen met Johan van Six Pack In 70 Dagen is er nu een versie speciaal voor jou als vrouw om ook sterker, gezonder en fitter te worden met een strakke buik door een compleet voeding en training programma, waarbij je thuis kunt sporten en alle fitness oefeningen thuis kunt doen. Daarnaast leer je alles over de juiste voeding.

Ik ben begonnen op 1 december 2014.  Ik deel mijn ervaringen met het programma ook op Facebook Dit gaat over mijn proces om te laten zien dat het Strakke Buik Voeding en Training programma werkt. Het zal ook voor jou werken.  Val natuurlijk af en blijf slank.

Wil jezelf ook afvallen en een strakke buik krijgen? Bekijk dan mijn proces en als ik het kan, dan kun jij het ook! Meld je aan op www.strakkebuikin70dagen.nl

fitness oefeningen thuis

Ik ben trots op resultaat tot nu toe [nu week 6 en start]

Fitness oefeningen thuis 5 januari – dag 36

Vandaag op naar mijn werk, alles weer goed voorbereid. Alles is weer in zijn ritme. In de avond mijn oefeningen gedaan. Ik moet eind deze week ongesteld worden en ja hoor de chocolade drang neemt toe. Ik droom er nog net niet van…ik merk ook dat ik vocht vast houd in deze periode en dat werkt in het beeld niet mee.

Fitness oefeningen thuis lief voor mezelf

Maar even lief voor mezelf zijn en lekker onder de zonnebank gegaan. Wow dan voel je je toch weer een ander mens. Thuisgekomen in de ochtend mijn cardio gedaan en meer.
Fijn dit allemaal gehad. Om mijn chocolade drang te voorkomen, heb ik in de avond suikervrije gezoet met stevia dropjes gegeten. Stuk of 10. Dit is beter dan chocolade denk ik.

Woensdag Fitness oefeningen voor thuis in avond- dag 38

Vandaag mijn oefeningen dag dit heb ik door omstandigheden ook in de avond moeten doen. In de middag nog een heerlijk stuk gefietst met de kinderen door het bos. Het is geen bonusprogramma, maar voelde wel goed.

Fitness oefeningen thuis cardio – dag 39

Ja je merkt toch dat je de dagen soms niet kunt plannen. Al helemaal niet met een gezinsleven… Dus nu in de avond maar weer cardio gaan doen, niet fijn dat geef ik toe.
Ook weer een opgeblazen gevoel…volhouden denk ik kom op!  Ik spreek mezelf echt toe. Nee zeggen op lekkers tijdens gezellige koffie bezoekjes etc gaat wel steeds makkelijker.
Mijn slapen probeer ik ook te verlengen en dat voelt lichamelijk wel beter. Je merkt dat je lichaam alles veel beter verwerkt.

Note Johan: Het is enorm belangrijk om voldoende rust te nemen en je lichaam de mogelijkheid geven te herstellen.
Zorg dus voor voldoende slaap: Gezond eten, goed bewegen en voldoende rust zijn alle drie de basis voor je succes

Fitness oefeningen thuis meer kracht in armen en benen

Na de lunch mijn oefeningen gedaan…ik merk veel meer kracht in mijn armen en benen. De oefeningen zijn goed te doen vanuit huis.

Fitness oefeningen thuis doen en fitness test dag 41

Vandaag weer mijn uitdaging gedaan. Ik fietste nu 10 km in 19 minuten…opdrukken bleef hetzelfde. Ik merk dat ik last heb van bewegingsastma en daardoor kan ik niet altijd hetzelfde presteren.
Ik neem het mezelf niet kwalijk en voel me ook niet zwak. Ik weet dat ik gedaan heb wat ik kon. Daarna een gezellige dag gehad. Vind het richting de zondag toe altijd erg spannend worden. Ik zie dat ik weer getransformeerd ben maar hoeveel zou de weegschaal zeggen?

Note Johan:
Kies in eerste plaats voor rennen en dan voor roeien en dan voor zwemmen en als dat alle drie niet kan voor je 300 uitdaging fit test doe dan 10 kilometer fietsen. Doe altijd je best om je score van de week daarvoor te verbeteren! Die gedurende de week de krachttraining zoals in het trainingsschema bij het programma en dat gaat je score omhoog.

Fitness oefeningen thuis weer 1 cm minder ook op benen

Nou daar is het moment weer. Het meten was weer 1 cm minder wow en zelfs op de benen…. Maar helaas de weegschaal gaf anders aan. Ik woog 71.6 aangekomen dus…
Pfff waarschijnlijk vocht ( menstruatie volgende week) en spieren. Ik ben niet uit het veld geslagen, maar zoek wel een oplossing. Ik neem voor om volgende week minder zware gewichten te doen en meer cardio.

Het maken van foto’s is echt zo belangrijk! Je kunt het resultaat zien ook al zegt de weegschaal wat anders.
Vandaag rustig gehouden met eten, maar wel genoten van een stuk chocolade Ben het niet verleerd… Op naar een nieuwe goede week!

Note Johan voor alle dames:

Focus je niet teveel op je gewicht!! Het gaat om je fitness en je vetpercentage. In bepaalde gevallen is het gezonder om aan te komen. Je benen , billen en buik zijn dan wel strak en dat waar het programma over gaat.  Mijn advies is om NIET minder zware gewichten te doen (volg het programma). Extra cardio is prima als je dat fijn en lekker vindt. In principe zijn de 2 cardio oefeningen per week voldoende in combinatie met het overige programma om een strakke buik te krijgen en je ideale gewicht te bereiken.

2014-12-18_1323

Reageer via facebook

Leave A Response

* Denotes Required Field